אודות

מרכז מעברים הוקם בשנת 2009 על ידי לילך דורה, במטרה לפתח מנהלים בישראל לניהול מקצועי ומעמיק. מרכז מעברים נותן מענה מקצועי לכל שלבי המעבר הניהוליים והארגוניים על ידי פיתוח מקצועי ניהולי, ארגוני ואישי. כמו כן, המרכז מעניק ליווי מקצועי מסייע להבנת הארגון, הצרכים ועיצוב פתרונות מקצועיים בהיבטים ניהוליים וארגוניים.
 
מהו ניהול מתקדם?

הנחת העבודה היא כי לשם קיומם של ארגונים מתקדמים ובריאים, מקומיים או גלובליים במדינה, מנהליהם ודרכי פעולתם נדרשים לרמה גבוהה של מקצועיות בניהול. לשם כך, על המנהלים להתבונן, להבין ולבנות.
ניהול מתקדם הוא ניהול אחראי שפועל לקדם את המטרות בראש ובראשונה. ניהול שלוקח אחריות גם על התוצאות וגם על התהליכים. מנהל שחשוב לו להגיע ליעד הנכון ובדרך הנכונה. שבוחן את המטרות והעשייה באופן מערכתי תוך שקלול השלכות קצרות טווח וארוכות טווח, פנים ארגוניות וחוץ ארגוניות, עסקיות, ארגוניות, מאקרו כלכליות וחברתיות.

פיתוח ארגוני עוסק בקידום ניהול שלוקח אחריות על השלכות פועלו לקידום העסק, הארגון והשפעתו על מעגלים קרובים ורחוקים לו. ניהול המבוסס על חשיבת עומק בתהליכי קבלת החלטות, בתהליכי חשיבה אסטרטגיים ובתהליכי יישום, הטמעה וביצוע אפקטיביים. ניהול המתמודד עם המתחים בעשייה הניהולית מתוך מנהיגות, אחריות והובלה לשם קידום מטרות הארגון ולב העשייה. ניהול שנותן ערך משמעותי להנהלתו, לאנשיו, ליצירה שהוא אמון עליה ולסביבת ההשפעה שלו.
 
ייעוץ ארגוני: מרכז מעברים פועל לקדם ולפתח את הניהול בתוך הקונטקסט הארגוני ולשם קידום הארגון וצרכיו. כל זאת תוך התאמה לבסיסי הארגון בין אם מדובר בארגון עסקי, ארגון ציבורי או ארגון חברתי. מתוך הנחה שלכל מגזר יש מאפיינים ייחודיים הצורכים פתרונות ותהליכים מותאמים למודל העסקי/ החברתי / הציבורי עליו הארגון מושתת.
הנחות עבודה במקצוע ייעוץ ארגוני :ייעוץ ארגוני הוא מקצוע מורכב, הדורש שימוש מושכל ברגישות ארגונית וניהולית, חיבור נכון לסיטואציה ולמהלכים של הארגון פנימה והחוצה, תוך הבנת עומק להשלכות של כל התערבות על הארגון ואנשיו. ייעוץ ארגוני יכול להועיל ועלול גם להזיק ולכן הפעילות נבחנת בקפידה ונעשית מתוך מומחיות בניהול, בקבוצות ובלמידה. התהליך כולל בניית הסכמות וניהול סיכונים במידת הצורך עם מובילי הארגון.
  
השירותים שלנו:
1. פיתוח מנהלים - קורסים לדרגי הניהול השונים, פיתוח קורס והתאמה לתכנים הרלוונטיים לארגון.
2. ייעוץ ארגוני אישי למנהל - מנכ"ל, סמנכ"ל, מנהל בכיר ומנהל ביניים.

3. פורומים ניהוליים - קבוצות עמיתים של מנהלים לפיתוח ניהולי מתקדם על בסיס ניסיון מצטבר של המנהלים העמיתים.

4. בנייה ופיתוח הנהלה- הנהלה כקבוצת השפעה ייחודית. פיתוח יכולת הנהלה לתפקד כגוף אחד איכותי ואפקטיבי לאורך זמן.

5. ניהול משברים בניהול/ בקבוצות - צוותים והנהלות שעברו משבר או ניהולי או אחר, ליווי תהליך של בנייה מחדש, עיצוב נורמות עבודה ופיתוח כושר התמודדות והסתגלות למצב חדש.

6. חשיבה אסטרטגית ופיתוח מבנה ארגוני/ תהליכי עבודה ותכניות עבודה - ליווי תהליכי חשיבה, תכנון וקבלת החלטות - יצירת פורמט המאפשר למנהלים לפנות לחשיבה אסטרטגית או תכנונית לאורך זמן ולהפיק תובנות, עקרונות ותכנון פעולה.

7. ליווי מטה בסוגיית: עבודת מטה מול שטח - פיתוח יכולת של מטה לעבוד באופן איכותי ולייצר זרימת מידע, משאבים ושליטה בינו ובין השטח באופן אופטימלי.

8. ליווי שינויים ארגוניים ופיתוח תשתיות ותהליכי עבודה מותאמי שינוי - שינויים בסביבה החיצונית או הפנימית המחייבים התמודדות מחודשת עם המציאות או צורך ניהולי להוביל שינוי.

9. ראיונות אבחון ניהולי בעברית ובאנגלית למשרות ניהול דרגי ביניים ובכיר. 

המשך ניהול מוצלח ופורה
!
 
 
:ליצירת קשר עם מעברים
lilach@doralilach.com